איך מבצעים מעבר לשרת ענן ??

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
איך מבצעים מעבר לשרת ענן ??

איך מבצעים מעבר לשרת ענן ??

אז החלטתם שאתם רוצים לעבור מהשרת הפיזי שבמשרד שלכם לשרת לענן . מזל טוב! זו החלטה נהדרת שתעזור לקחת אתכם ואת העסק שלכם לרמה הבאה מסיבות כה רבות, כפי שמתואר במאמר שלנו כאן .
עם זאת, תהליך המעבר לשרת ענן יכול להיות קשה וכואב ללא תכנון, ביצוע ובדיקה נכונה של כל המרכיבים הנדרשים טרם סגירה על שרת.
כדי לוודא שהדברים יתנהלו כשורה, הכנו במאמר זה  את רשימת הדברים שצריך לבדוק במעבר לשרת ענן, בכדי לעזור לכם להימנע מטעויות נפוצות.
ניתן לחלק רשימת בדיקה זו לאסטרטגיית העברת לענן לארבעה חלקים עיקריים:

  • בחירת ספק הענן המתאים
  • הכנה ותכנון
  • העברת יישומים ונתונים
  • בדיקה ואימות

אם תעקבו אחר כל אחד מהצעדים הללו, זה אמור להיות תהליך חלק למדי. לכל שלב יש שאלות משלו שצריך לשאול ואת הצעדים הבאים הנדרשים.

  1. בחירת ספק

יש כל כך הרבה אפשרויות כשמחפשים שירותי ענן. בחירה נכונה לעסק שלך תלויה בכמה גורמים. אם יש לך ספק ענן ספציפי בראש, הקפד לשאול את עצמך את השאלות הבאות כדי לוודא שהן באמת האופציה הטובה ביותר.
לדוגמה:

  • האם השרת כולל גיבוים ?
  • האם קיים מוקד HELP DESK שיכול לסייע בתקלות שונות ?
  • האם קיים צוות סיסטם שמומחה בטיפול בשרתים, בזיהוי וטיפול בתקלות ?

מה הכי חשוב לך?

אל תבחר רק את הספק המוביל בשוק, תעבור למעשה על מה שכל חברה מתמחה בה ושיפטו אם זה הגיוני לעסק שלך.
כמה הרבה זה יעלה בפועל?
חישוב עלויות מחשוב ענן יכול להיות מסובך. זה לעולם לא יהיה פשוט כמו שהנתונים בעמוד התמחור מראים. וודאו שאתם בוחנים בפירוט את אופן הפעולה של היישומים שלך בסביבת הענן. חפש חיובים נסתרים על סמך דברים כמו, שרות נוסף על טכנאים, התקנות שונות , רוחב פס, שיחות API ואפילו מיקום גיאוגרפי.
 

  1. הכנה למיגרציה

לאחר שבחרתם ספק בענן, הגיע הזמן להתחיל בהכנות. תכנון נכון של השלב החשוב ביותר בתהליך. אם אתה עושה זאת היטב, השלבים הבאים צריכים להיות קלים.

מה להזיז ראשון?

היישומים הראשונים שאתה מעביר לענן צריכים להיות הקלים ביותר, הפחות קריטיים. בדרך זו תוכלו לקבל תחושה של התהליך, ולהתמודד עם בעיות בלתי צפויות בעוד שהמצב עדין הפיך. בחר בנתונים וביישומים המתאימים ביותר לסביבת ענן והעבר אותם ראשונים.
 

האם ארכיטקטורת היישום שלך תצטרך לשנות?

העברת שרת ענן כוללת סביבות מחשוב שפועלות בצורה שונה מהמערכת הנוכחית שלך. שרתים, רשתות ושירותי נתונים כולם פועלים ומתקיימים אינטראקציה אחרת, ועליך לוודא שאתה מעדכן חלקים במערכת שלך כדי להיות מוכנים לשינוי זה.
 

איך התנועה תביא להשפעה על הביצועים?

ביצועים הם כנראה אחת הסיבות העיקריות שבחרתם לעבור. עם זאת, יישומים לא תמיד יפעלו מהר יותר, או אפילו לא פחות מהר בסביבת ענן.
צווארי בקבוק לא צפויים יכולים להתרחש בעת שינוי לסביבות מבוזרות. תהיו בטוחים שיש לכם משאבי אחסון ומחשוב מספקים, והכי חשוב רוחב פס של התקשורת שיוצא מבית העסק שלכם לכיוון השרת ענן.

האם העובדים שלכם מוכנים?

צוות העובדים יצטרך להכיר את כל הטכנולוגיות והתהליכים החדשים. יהיה עליכם לעבור הדרכה מסודרת ונהלים לצורך לימוד העובדים בשימוש ועבודה מול השרת החדש.
 

שינויי אבטחה וניהול

יתכן ורבים מהתהליכים העסקיים שלך לא חלים כיום על יישומי ענן. תהיה לכם פחות שליטה על אבטחה ונהלים אחרים, ודברים יצטרכו לעבוד עם הצעות ספקי הענן שלך.
נושא האבטחה הוא אחד הדברים העיקרים שממנו חוששים בעיקר במעבר לענן. יישומים יכולים להיות מאובטחים ביותר, אך לא תהיה בבעלותך אף אחד מהחומרה. משמעות הדבר היא שהתמודדות עם איומים והפרות תהיה שונה מאוד מבעבר.
כדי לשמור על אבטחת הנתונים שלך, עליך להעריך מחדש את נהלי האבטחה ואת האסטרטגיות שלך.
 

  1. מיגרציה

 
אם ביליתם מספיק זמן בשלב התכנון, המיגרציה בפועל אמורה להתקיים בצורה חלקה. כמובן, יהיו בעיות בלתי צפויות, אך אלה יהיו פחותות באם תוכננו השלבים להלכה.

איך אתה מעביר נתונים?

בהתאם לגודל בסיסי הנתונים והיישומים שלך, תשתמש בטכניקות שונות להעתקה של כל החומר.
אם אין לכם יותר מדי חומר להעביר, אתם יכולים פשוט להעתיק את הנתונים דרך חיבור האינטרנט שלך.
גישה זו אינה אידיאלית עבור עומסי עבודה גדולים יותר. יתכן שיש לכם זמני העברה ארוכים מאוד או חיובים מספק הענן. כדי להתמודד עם זה, אתה יכול לדחוס את הנתונים לפני שאתה שולח אותם. לחלופין, אתה יכול לשלוח את הכוננים הפיזיים שלך לספק כדי להפחית את עלויות רוחב הפס.
 

  1. בדיקת תקינות לאחר המעבר

לאחר שהעברתם את כל הנתונים והיישומים שלכם, תצטרכו לוודא שהכל עובד. יתכן שזה לא יהיה פשוט כמו שאתם חושבים.
באופן אידיאלי, תרצה שתהיה לך אסטרטגיית בדיקות ולבדוק דברים חשובים כמו
 

האם זה עובד?

האם כל הנתונים עברו ונפתחו תוכונת וקבצים לוודא תקינות ועדכניות של החומר?
האם הכל ניתן להגיע למשתמשים?
האם כל הרכיבים הפנימיים מתקשרים כראוי?
 

מצאו צוות מקצועי שיעזור שלכם

קשה לבצע את כל השלבים ברשימת הבדיקות של הערכת ענן בהצלחה. הדבר הטוב ביותר הוא לעבוד עם צוות מקצועי עם ניסיון רב שעשה זאת בעבר, פעמים רבות.
כל סוג של העברת IT הוא מסוכן ונוטה לטעויות שיכולות לקרות. חובה ניסיון הכרחי כדי לחזות ולהימנע מבעיות ועלות נוספת. אתם עשויים לחשוב שתוכלו לעשות זאת בזול בעצמכם, אבל זה כמעט ודאי יעלה לכם יותר כסף בטווח הרחוק.
לקבלת הצעת אפיון ללא חיוב ומחירים אטרקטיביים לשרת ענן צרו עמנו קשר: 077-4000179
 

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
מחשוב ענן - איך מתחילים ?

מחשוב ענן – איך מתחילים ?

מחשוב ענן הוא טכנולוגיה מהפכנית ששינתה את הדרך שבה עסקים פועלים. זה מתייחס לאספקת משאבי מחשוב, כולל כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב, אחסון נתונים

שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי מחשוב ענן לעסקים (מעודכן 2024)

מבוא לשירותי מחשוב ענן שירותי מחשוב ענן הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב עסקים בשנים האחרונות. מחשוב ענן מתייחס לאספקת שירותי מחשוב, לרבות שרתים, אחסון, מסדי

6 היתרונות המובילים של Office 365 לעסקים

6 היתרונות המובילים של Office 365 לעסקים

בעלי עסקים צריכים להבין כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי להישאר רלוונטיים במקום עבודה מודרני ומשתנה במהירות. להלן רשימה של 6 היתרונות המובילים של Office 365 לעסקים

איך מבצעים מעבר לשרת ענן ??

כמה עולה שרת ענן ?

כמה עולה שרת ענן ? לכל מי שהגיע לדף זה בוודאי מחפש לדעת עלויות בקשר לשרתי ענן, שירותי ענן, ושרת וירטואלי, אז ראשית הגעתם למקום

שווה קריאה
מחשוב ענן - איך מתחילים ?
מחשוב ענן – איך מתחילים ?

מחשוב ענן הוא טכנולוגיה מהפכנית ששינתה את הדרך שבה עסקים פועלים. זה מתייחס לאספקת משאבי מחשוב, כולל כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב, אחסון נתונים

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן