שירותי מחשוב לעסקים ולחברות

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים ולקוחות פרטיים

בעולם העסקים המודרני של היום בו מתנהלת רוב עבודות הארגון באמצעות מערכות מחשוב ותקשורת מתקדמות ומשוכללות. מערכות המחשוב חדשות כוללות ציוד טלפוני ותקשורת קווים ואלחוטיים, מחשבים איכותיים לכל נציג, טלפונים חכמים, שרתים חזקים, טאבלטים ועוד. כל הפריטים הללו נועדו אך ורק על מנת לתחזק את מערכות המחשוב והתקשורת של החברה ונועדו על מנת להבטיח את יעילות ותפקוד תקין של שירותי מחשוב לעסקים שהחברה מציעה. הרי תוכלו לשער כמה כסף עולה כיום להחזיק נציג תמיכה טכנית במשך 24 שעות? בחברות לשירותי מחשוב לעסקים כמונו, תוכלו למצוא לא מעט פתורונת חומרה ותוכנה לכל עסק ואנשים פרטיים כגון אחסון אתרים, תחזוקת שרתים, גיבוי בענן, פתרונות אבטחה וכמובן שירות זמין ואיכותי שיענה על כל הדרישות שתצטרכו עבור העסק.

כבעל עסק אנו מאמינים כי הנך בוודאי יודע שכל דקה חשובה ובכל רגע בו דעתך מוסחת על ידי תקלה טכנית או גורם אחר בלתי צפוי, הוא רגע שנאבד ופוגע בתפוקת העסק שלך. ניתן לקחת לדוגמה מצב בו בעל עסק עומד לחתום על העסקה של חייו ובאותו הרגע שקיבל את שיחת הטלפון ממציע העסקה, התברר שקרתה תקלה טכנית במערכת האבטחה והיחיד שיכול לטפל בה הוא בעל העסק, דבר שמסכן את חתימת העסקה ופספוס של לא מעט אפשרויות עסקיות נוספות.

באמצעות קטגורית שירותי המחשוב לעסקים שאנו מציעים עבורכם, תוכלו לקבל את המערכת המושלמת שתבצע עבורכם את עבודת התמיכה כשאתם עסוקים בדברים החשובים לעסק באמת, יחד עם ראש שקט בידיעה שהלקוחות שלך נמצאים בידיים טובות.

אילו שירותי מחשוב לעסקים אנחנו מציעים ב IP מחשבים?

מרכז תמיכה (Help Desk) – מרכז התמיכה שאנו מספקים עבורכם מקבל קריאות לשירות דרך מרכז טלפוני או כתובת דואר אלקטרוני מותאמת אישית ועונה עליה במהירות בזכות ההכרה המעמיקה שלנו עם מערכת המחשוב לעסק ויכולת ההשתלטות מרחוק, מה שמקל גם על מעניק השירות וגם על הלקוח. המענה לקריאות התמיכה ניתן עבור הלקוחות גם בשעות שאינן שגרתיות והתקלות מטופלות באמצעות נציג תמיכה תורן שלעתים מסוגל לפתור את הבעיה טרם הלקוח גילה אותה.

במידת הצורך, כאשר ישנה תקלה שאינה אפשרית לסידור תוך כדי השתלטות מרחוק או סיוע טלפוני, ניתן לשכור את שירותיו של מומחה מטעמי חברת שירותי מחשוב לעסקים אשר יגיע עד לבית העסק ויפתור את התקלה באופן נקודתי.

שירותי מחשוב ענן וגיבוי המעבר למחשוב בענן, במיוחד בקרב עסקים קטנים ובינוניים, מאפשרת לנו לספק מגוון של שירותי מחשוב לעסקים ברמה שלא הייתה זמינה בעבורם עד כה. בין שירותים אלו ניתן למנות שירותי דואר אלקטרוני (החוסכים את הצורך בגיבוי מקומי), שרתים וירטואליים בעלות מופחתת באופן משמעותי, שירותי גיבוי און ליין, שירותי אבטחת דואר ואנטי וירוס ועוד.

לעוד שירותי מחשוב לעסקים, לחצו כאן!

מלבד החיסכון הכספי הישיר, שירותי מחשוב הנגישים דרך הענן הם גמישים במיוחד וניתן להתאים אותם לצרכים המשתנים של הלקוח מבלי להשקיע הון עתק בשדרוג של החומרה הקיימת מכיוון שמרבית כוח המחשוב להפעלתם נמצא בענן עצמו.

כמה סיבות לעבודה איתנו:

  • שירותי מחשוב של איי פי מחשבים מכוונים לכל עסק שנמצא בישראל.
  • במקרה של רכישת מחשב חדש, או כל ציוד מחשוב אחר, איי פי מחשבים מציעה ללקוחותיה, במקביל לרכישת המוצרים גם שירות ברמה הכי מקצועית. איי פי מחשבים מציעה שירות של אספקה והתקנה בבית העסק תוך שימת דגש על צרכי המשרד וכל זאת במחיר נוח והוגן.
  • עם איי פי מחשבים תקבלו שירות מקיף ומענה לכלל צרכי המחשוב של העסק שלכם מבלי לחרוג מהתקציב.
  • חשבשבת טלפון להצעות מחיר למעבר לענן 077-4000179

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שווה קריאה
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן