גיבוי בענן לעסקים – פתרונות מתקדמים לגיבוי מרוחק

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
גיבוי בענן

גיבוי בענן לעסקים (עודכן 22/5/2024)

רוב החברות והעסקים , לא גילו עדיין את הנוחות של גיבוי בענן וגיבויים מקוונים, ועבורם הכנו רשימת עם כמה מהיתרונות החשובים ביותר של גיבוי מקוון. הנתונים חזרה בלחיצת כפתור

 1. עם גיבוי און ליין מקוון תמיד יש לך גיבוי, לא משנה מה יקרה. בכל יום הגיבוי נוצר באופן אוטומטי ומיד מאוחסנים בבטחה מחוץ לבית שלך ו /או העסק. גם לאחר שריפה או פריצה, אתה יכול בקלות לקבל את הנתונים חזרה בלחיצת כפתור.

 2. גיבוי און ליין מקוון פועל בשקט ברקע אז אתם לא צריך לדאוג בקשר לזה , לאחר כל גיבוי תקבלו דו”ח מקיף על עבודת הגיבוי אם בוצע הצלחה או לא – לצורך מעקב שוטף.

 3. באמצעות גיבוי און ליין מקוון – און ליין אתם מייצרים חיסכון ניכר בעלויות שכן אין לך את העלות של סרטי קלטת, קלטות, טייפ גיבוי שמתקלקל ועלותו מאוד גבוהה, תוכנות גיבוי ועלות טכנאי, מה שיכול להביא לחיסכון ממוצע של 60% לפחות.

 4. גיבוי בענן לעסקים תמיד מוכן לשחזור. ניתן לשחזר את הנתונים בכל זמן נתון בכל מקום ובכל עת.

 5. הנתונים מוצפנים באופן אוטומטי לפני שהם נשלחים דרך חיבור האינטרנט. הנתונים נשארים מאוחסנים ומוצפנים. ורק לכם מפתח ההצפנה באמצעותו ניתן לשחזר את הנתונים שלכם.

 6. ביצוע גיבויים מקוונים שלך נותן לכם שקט נפשי. אתה כבר לא צריך לדאוג לגבות את הנתונים שלך ואת רמת התקינות של מדיית הגיבוי שלכם. ספק הגיבוי המקוון שלכם ידאג לכך.

לפרטים והזמנת השרות – צרו קשר בטלפון : 077-4000179

שחזר קבצים במהירות מגיבוי ענן

פעל כשקורות תאונות. קבל בחזרה קבצים פגומים או שנמחקו במהירות עם גיבויים למסמכים בלבד או גיבויים מלאים של תחנת עבודה.

שחזר קבצים במהירות מגיבוי ענן

 

גיבוי ושחזור נתונים שנמחקו מ- Microsoft 365

תהיה מוכן כשהם צריכים אותך. קח שליטה מלאה על השמירה והשחזור של הנתונים של הלקוחות שלך עם תוכנית גיבוי משלך של Microsoft 365. הרחב את שירותי הגיבוי מעבר למה שמבטיחה מיקרוסופט, הימנעות מהפתעות לא נעימות, בעידן של היום רוב החומר שלנו שמור במייל והמידע שבו יקר מפז, מיקרוסופט גורסת שאין להתסתמך על הגיבוי שלה שהוא מוגבל ותמיד לגבות עם פלטפורמה ייעודית.

גיבוי ושחזור נתונים שנמחקו מ- Microsoft 365

 

יתרונות נוספים של גיבוי בענן שמוצעים באיי.פי מחשבים

  • Physical and virtual server backup
  • Backup documents
  • Backup for Microsoft 365
  • Faster backups and restores
  • Bare metal recovery
  • Recovery testing
  • Security-focused storage
  • Archiving at no extra charge
 

סרטון הסבר על שרות הגיבוי של איי.פי מחשבים

גיבוי בענן הוא פתרון חיוני לעסקים וארגונים שרוצים להבטיח את הבטיחות והזמינות של המידע החיוני שלהם. גיבוי בענן כולל אחסון נתונים בשרתים מרוחקים שניתן לגשת אליהם דרך האינטרנט. שיטת גיבוי זו מספקת מספר יתרונות על פני שיטות גיבוי מסורתיות, כולל אבטחה טובה יותר, קלות גישה וגיבויים אוטומטיים. מדי שנה, מאות עסקים מאבדים נתונים יקרי ערך עקב תקלות פיזיות במערכות שלהם, מה שהופך את הגיבוי בענן להשקעה הכרחית עבור כל עסק שרוצה להימנע מהפסדים כאלה. גיבוי בענן לעסקים הוא פתרון IT מתקדם היוצר יציבות בעסק באמצעות ניהול יעיל יותר של מערכות מידע.

גיבוי בענן הוא חיוני לעסקים שכן הוא מבטיח שכל הנתונים שבעל העסק בוחר, כולל גיבויים של מסדי נתונים, יומני עסקאות, הנהלת חשבונות, מסמכים, תמונות, סרטונים ואודיו, נשמרים ומגובים באופן קבוע. שירותי גיבוי בענן מגיעים בסוגים שונים, כולל גיבוי קבצים, גיבוי דוא"ל 365, גיבוי Snap Shot, גיבוי Bare Metal וגיבוי MS-Sql. שירותי גיבוי אלו ניתנים להתאמה אישית לצרכים הספציפיים של העסק, כאשר המחירים תלויים בהיקף שירותי הגיבוי וסוגי הגיבויים.

שירותי גיבוי בענן לעסקים מספקים מספר יתרונות, כולל אתגרי שחזור מופחתים, שחזור נתונים מהיר והגנה מפני וירוסי כופר. עם גיבוי בענן, עסקים יכולים לשחזר במהירות מידע שאבד ולמנוע הפסדים משמעותיים. בנוסף, שירותי גיבוי בענן עוזרים לעסקים להגן על המידע הקריטי שלהם מפני איומי סייבר ואסונות אחרים שיכולים להשפיע על פעילותם. איי.פי מחשבים מספקת שירותי גיבוי בענן מקצועיים, איכותיים ובמחיר מעולה לעסקים.

תכונות של שירותי גיבוי בענן

שירותי גיבוי בענן מציעים מגוון תכונות שהופכות אותם לבחירה אידיאלית עבור עסקים המעוניינים להגן על הנתונים שלהם. אחד המאפיינים המרכזיים של שירותים אלו הוא תזמון גיבוי אוטומטי, המאפשר לעסקים לתזמן גיבויים רגילים ללא צורך ליזום אותם באופן ידני. לדוגמה, Backup Pro הוא פתרון מתקדם שמגבה אוטומטית קבצי Office שנמצאים במחשב ותיקיות נבחרות ישירות לענן בזק עסקים. תכונה זו מבטיחה שלעסקים יהיו תמיד גיבויים עדכניים של הנתונים החשובים שלהם, ומפחיתה את הסיכון לאובדן נתונים במקרה של אסון.

תכונה חיונית נוספת של שירותי גיבוי בענן היא היכולת שלהם לתמוך במספר מכשירים. המשמעות היא שעסקים יכולים לגבות נתונים מכל המכשירים שלהם, כולל מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים, למיקום אחד מבוסס ענן. שירותי גיבוי בענן עסקי של איי.פי מחשבים, למשל, מציעים הגנה אוטומטית ומאובטחת מפני תקלות ומקרים קיצוניים, ומאפשרים לעסקים לשחזר מידע במהירות ולשמור את המידע העסקי שלהם ישירות. על ידי כל הנתונים שלהם במקום אחד, עסקים יכולים לגשת בקלות לנתונים שלהם ולשחזר אותם מכל מכשיר, מה שמקל על העבודה מרחוק או תוך כדי תנועה.

שירותי גיבוי בענן מציעים גם מדרגיות וגמישות, שהן חיוניות לעסקים שצומחים או בעלי צרכי אחסון נתונים משתנים. שירותי גיבוי בענן מאפשרים לעסקים להגדיל או להקטין בקלות את קיבולת האחסון שלהם בהתבסס על הצרכים המשתנים שלהם, מבלי להשקיע בחומרה או תוכנה יקרים. בנוסף, שירותי גיבוי בענן מספקים אמצעי אבטחה משופרים ויתרונות נוספים כגון הצפנת נתונים במהלך תהליך הגיבוי כדי לסייע בשמירה על אבטחת הנתונים. עם עליית שירותי הענן המונעים מהצורך של עסקים לאחסן, לנהל ולגשת לנתונים, גיבוי ענן לשרתים הפך לכלי קריטי עבור עסקים שרוצים להתגונן מפני התקפות כופר, וירוסים ואיומים פוטנציאליים אחרים.

היתרונות של גיבוי בענן לעסקים

גיבוי בענן הופך לפתרון פופולרי יותר ויותר עבור עסקים בשל יתרונותיו הרבים. אחד היתרונות העיקריים של גיבוי ענן הוא היכולת שלו להקל על התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. עם כמות המידע הארגוני שנוצר ומאוחסן הולכת וגדלה משנה לשנה, תוכנית גיבוי מוצקה היא חיונית כדי להבטיח שפעילויות IT קריטיות יכולות להימשך במקרה של שיבושים בלתי צפויים. טכנולוגיות גיבוי בענן והמשכיות עסקית מספקות יכולות מתקדמות שניתן ליישם בקלות בפעולת שדרוג פשוטה, מה שהופך אותו לפתרון נגיש לעסקים בכל הגדלים.

יתרון נוסף של גיבוי בענן לעסקים הוא העלות-תועלת שלו. שירותי גיבוי בענן יכולים לעזור לארגונים לחסוך בעלויות משמעותיות, במיוחד בהשוואה לפתרונות גיבוי מסורתיים. יתר על כן, פתרונות גיבוי בענן מציעים יכולות אחסון בלתי מוגבלות, המאפשרות לעסקים לאחסן כמויות גדולות של נתונים והיסטוריה ללא צורך בשדרוגי חומרה יקרים. על ידי החלפת שרתי קבצים מסורתיים ומערכות NAS בגיבוי בענן, עסקים יכולים גם לחסוך בעלויות החומרה והתחזוקה.

גיבוי בענן מציע גם אבטחה מוגברת והגנה על נתונים לעסקים. עם גיבוי מרחוק בענן, הנתונים מוצפנים במהלך המעבר, מה שמבטיח שהם נשארים מאובטחים. שירותי גיבוי בענן מספקים גם ארכיטקטורה ייחודית והעברת נתונים מוצפנת, המגנים על גיבויים מפני פרצות אבטחה אפשריות. בנוסף, גיבוי בענן מאפשר גישה קלה לקבצים ותיקיות מכל מקום, ומספק אחסון והגנה אופטימלית על קבצים. בסך הכל, גיבוי בענן הוא פתרון אמין ומאובטח לעסקים המעוניינים להגן על הנתונים שלהם ולהבטיח המשכיות עסקית.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שירות גיבוי בענן

כאשר שוקלים שירות גיבוי בענן עבור העסק שלך, אמינות וזמינות הם גורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון. חיוני לבחור ספק המציע זמן פעולה עקבי ויכול להבטיח שהנתונים שלך תמיד נגישים כאשר אתה צריך אותם. חברות כמו Dropbox, Google ו-Microsoft פיתחו שרתי ענן ציבוריים המספקים פתרון לסנכרון נתונים על פני מספר מכשירים ומיקומים, תוך הבטחת זמינות מקסימלית אך הם פחות מתאימות לעסקים שכן הם לא ידועות לגבות בסיסי נתונים, אין להם יכולת שיחזור עד 14 ימים אחורנית ועוד. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הרקורד והמוניטין של הספק לגבי אמינות וזמינות, כמו גם את יכולתו לספק מעטפת מקיפה של שירותי מחשוב לעסקים אשר מותאמים לצרכים הספציפיים שלך.

אבטחה והצפנת נתונים הם גם גורמים קריטיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שירות גיבוי בענן. על הספק ליישם אמצעי אבטחה חזקים, כגון פרוטוקול SSL והצפנת נתונים AES 256, כדי להבטיח שהנתונים שלך מוגנים מפני גישה לא מורשית ואיומי סייבר. חשוב גם לוודא שאמצעי האבטחה של הספק תואמים לתקנים ולתקנות בתעשייה, כגון HIPAA ו-GDPR, אם רלוונטיים לעסק שלך.

בנוסף לאמינות, זמינות ואבטחה, תמיכת לקוחות והסכמי רמת שירות (SLAs) הם שיקולים חשובים בבחירת שירות גיבוי בענן. הספק צריך להציע תמיכת לקוחות מהירה ומגיבה, לבסוף, חיוני לקחת בחשבון את עלות השירות ולוודא שהוא מתאים לתקציב שלך תוך מתן רמת השירות והתמיכה הנדרשת.

שלבים להגדרת שירות גיבוי בענן

הקמת שירות גיבוי בענן לעסק כרוכה במספר שלבים שיש לעקוב אחריהם בקפידה על מנת להבטיח הפעלה חלקה ויעילה של מערכת הגיבוי. הצעד הראשון הוא בחירת ספק גיבוי בענן ותוכנית המתאימה לצרכי העסק ולתקציבו. ספקים רבים מציעים מגוון תוכניות עם תכונות ואפשרויות תמחור שונות, מה שהופך את זה חיוני לחקור ולהשוות בין ספקים שונים לפני קבלת החלטה.

לאחר בחירת ספק ותוכנית, השלב הבא הוא להתקין ולהגדיר את תוכנת הגיבוי. מדובר בהורדת התוכנה מאתר הספק והתקנתה במחשבים או בשרתים של העסק. לאחר מכן יש להגדיר את התוכנה לגיבוי הקבצים והתיקיות הדרושים ולתזמן גיבויים שוטפים בהתאם לצרכי העסק.

השלב האחרון הוא לתזמן ולנטר גיבויים כדי להבטיח שהם פועלים בצורה חלקה ושכל הנתונים הדרושים מגובים. רוב תוכנות הגיבוי כוללות תכונת תזמון המאפשרת למשתמשים להגדיר את תדירות ותזמון הגיבויים, כמו גם תכונת ניטור המספקת מידע בזמן אמת על מצב הגיבויים וכל שגיאה או בעיה שעלולה להתעורר. על ידי ביצוע שלבים אלה, עסקים יכולים להקים שירות גיבוי ענן אמין ויעיל המספק הגנה אוטומטית ומאובטחת מפני אובדן נתונים ואסונות אחרים.

שיטות עבודה מומלצות לגיבוי בענן

אחת השיטות המומלצות לגיבוי בענן היא בדיקה ואימות שוטפים של גיבויים. זה מבטיח שהגיבויים פועלים כהלכה וניתן לשחזר אותם במקרה של אובדן נתונים או השחתה. שירותי גיבוי בענן, מציעים הגנה אוטומטית ומאובטחת מפני תקלות ומקרי קיצון, המאפשרים לעסקים לשחזר מידע במהירות ולשמור את הנתונים הקריטיים שלהם ומציעים ממשקים קלים לשימוש המאפשרים לעסקים לקבוע את התזמון והתדירות של הגיבויים ולבצע שחזור נתונים מהיר מכל סיבה שהיא. על ידי בדיקה ואימות גיבויים באופן קבוע, עסקים יכולים להבטיח שהנתונים שלהם בטוחים ומאובטחים בענן.

ניהול וארגון נתונים נכונים הם תרגול מומלץ חיוני נוסף לגיבוי בענן. עסקים חייבים לוודא שהנתונים שלהם מאורגנים ומתויגים בצורה נכונה, מה שמקל על איתור ושחזור קבצים או תיקיות ספציפיים. למשל, מספקת פתרון גיבוי ענן מקצועי העונה על כל צרכי הגיבוי בארגון באמצעות מערכת מאובטחת, גמישה, חכמה וטכנולוגית המאפשרת לעסקים לנהל את כל לקוחותיהם תחת פלטפורמה אחת. על ידי ניהול וארגון נכון של הנתונים שלהם, עסקים יכולים למנוע אובדן נתונים ולהבטיח שהמידע הקריטי שלהם נגיש בקלות בעת הצורך.

עמידה בתקנות הגנת מידע היא קריטית גם כשמדובר בגיבוי בענן לעסקים. פלטפורמת הענן המובילה של מיקרוסופט, Azure, מספקת מגוון גדול ומלא של שירותים שונים בכל תחומי המחשוב הארגוני, לרבות אמצעי אבטחת מידע. עסקים חייבים לוודא שספק שירותי הגיבוי בענן שבחרו עומד בתקנות המחמירות ביותר, כגון אלו הקשורות לאבטחה וירטואלית, מרכזי נתונים והתאוששות מאסון. על ידי בחירה בשירות גיבוי בענן התואם לתקנות הגנת מידע, עסקים יכולים להבטיח שהנתונים שלהם מאובטחים ושהם לא נמצאים בסיכון לעמוד בפני קנסות משפטיים או כספיים.

אתגרים ופתרונות נפוצים למערך הגיבוי

אחד האתגרים הנפוצים שעומדים בפני עסקים בעת שימוש בשירותי גיבוי בענן הוא זמני גיבוי ושחזור איטיים. זה יכול להיות מתסכל במיוחד כאשר מתמודדים עם כמויות גדולות של נתונים. עם זאת, ישנם פתרונות לבעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שימוש בשירות גיבוי בענן המציע גיבויים מצטברים, שבוצעו רק שינויים בגיבוי מאז הגיבוי האחרון. זה יכול להפחית משמעותית את זמני הגיבוי ואת השימוש ברוחב הפס. בנוסף, חלק משירותי הגיבוי בענן מציעים את האפשרות לתעדף נתונים קריטיים לזמני גיבוי ושחזור מהירים יותר.

אתגר נוסף שעומדים בפני עסקים בעת שימוש בשירותי גיבוי בענן הוא מגבלות רוחב פס ובעיות קישוריות לאינטרנט. מהירויות אינטרנט איטיות או חיבורים לא אמינים עלולים לגרום לכשלים בגיבוי ושחזור. כדי לטפל בבעיה זו, חלק משירותי הגיבוי בענן מציעים אפשרות לבצע גיבויים בשעות לא שיא כאשר השימוש באינטרנט נמוך. לחילופין, עסקים יכולים לשקול שימוש בפתרון גיבוי ענן היברידי המשלב גיבויים מקומיים וענן, תוך הפחתת כמות הנתונים שיש להעביר דרך האינטרנט.

בעיות אבטחת נתונים ותאימות הן גם דאגה מרכזית לעסקים המשתמשים בשירותי גיבוי בענן. חשוב לבחור בשירות גיבוי המציע הצפנה חזקה והעברת נתונים מאובטחת להגנה על מידע רגיש בנוסף, עסקים חייבים להבטיח ששירות הגיבוי שבחרו עומד בתקנים ובתקנות הרלוונטיים לאבטחת מידע. חלק משירותי הגיבוי בענן מציעים ניטור וניהול גיבויים בזמן אמת כדי להבטיח תאימות ולספק שקט נפשי.

מסקנה ועתיד של גיבוי בענן

בעידן הדיגיטלי, גיבוי ענן הפך להיות חשוב יותר ויותר עבור עסקים בכל הגדלים. גיבוי בענן מספק דרך מאובטחת ואמינה לאחסן ולהגן על נתונים עסקיים קריטיים, ומבטיחה שהם נגישים בקלות במקרה של תקלה או אסון. עם גיבוי בענן, עסקים יכולים לגבות אוטומטית את כל המידע שלהם בשרת ולהיות סמוך ובטוח שהנתונים שלהם בטוחים ומאובטחים. בנוסף, גיבוי בענן מספק אפשרויות שחזור שונות, כולל היכולת לשחזר מערכות שלמות או קבצים ותיקיות בודדים, מה שהופך אותו לכלי שימושי להגנה על נתונים והבטחת המשכיות עסקית.

ההתקדמות בטכנולוגיית הגיבוי בענן הפכה אותה ליעילה ואפקטיבית עוד יותר בהגנה על נתונים עסקיים. גיבוי בענן פועל באופן אוטומטי ויומיומי באמצעות תוכנת גיבוי המותקנת בתחנות העסק/ארגון. יתרה מכך, העידן החדש של עבודה מרחוק והיברידית הפך את הגיבוי בענן לחיוני עוד יותר עבור עסקים, שכן הוא מספק הגנה אוטומטית ומאובטחת מפני תקלות ומקרי קיצון. עם שירותי גיבוי בענן, עסקים יכולים לשחזר מידע במהירות ולשמור את הנתונים הקריטיים שלהם ישירות, ולהבטיח שהפעילות שלהם תימשך ללא הפרעה.

עתיד הגיבוי בענן טומן בחובו פוטנציאל גדול לאינטגרציה עם בינה מלאכותית ולמידת מכונה. מערכת ERP טובה בענן יכולה לבצע אוטומציה חכמה של תהליכים, לספק תובנות באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, ולעזור לחברות לחדש מודלים עסקיים. יתרה מכך, ספקי גיבוי בענן משתמשים יותר ויותר בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לשפר את ההגנה שלהם מפני הונאה מקוונת ונזק זדוני. ככל שמחשוב הענן ממשיך להתפתח, הוא ללא ספק יציע עוד יותר יתרונות והזדמנויות לעסקים, כולל מדרגיות, גמישות וחסכוניות.

 

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
סנטינל וואן - SentinelOne - פתרון ההגנה המתקדם בעולם לעסקים

SentinelOne – פלטפורמת הגנת מהדור הבא

SentinelOne היא פלטפורמת הגנה מהדור הבא שנועדה להגן על נקודות קצה בארגונים ועסקים מפני מגוון רחב של איומים. הפלטפורמה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות חריגות

מיחזור פסולת אלקטרונית

מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה

שרתים מחודשים למכירה\השכרה

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה במסלול שכירות ליסינג שרת Dell T320 שרת משרדי₪ 750חודשי + מע"מ 1 מעבד E5-2403 זיכרון 16 גיגה

שווה קריאה
מיחזור פסולת אלקטרונית
מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן