תמיכת מחשבים וגיבוי ענן

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
תמיכת מחשבים וגיבוי ענן

תמיכת מחשבים וגיבוי ענן

רוב הדברים המשמעותיים בימינו כמו תמונות, מסמכים אישיים, עבודות, תכניות עסקיות ועוד, מאוחסנים בתקייה או בקבצים דיגיטליים, שמורים היטב במחשב. היכולת של הכונן הקשיח להכיל מידע עולה בכל שנה ואיתה גם עולה ההסתמכות שלנו על אותו מידע.
המידע שאנו מזינים אל המחשבים שלנו מצוי בסכנה מתמדת מכיוונים רבים שיכולים לגרום לאובדן נתונים כגון פגיעה בחומרה, הסיבה הנפוצה ביותר לאבידת הנתונים, שהגורמים לפגיעה יכולים להיות תקלה בכונן הקשיח, נפילות מתח, פגיעה פיזית במחשב או מחיקה ללא כוונה של הנתונים בידינו. לעסקים מתחרים יש לא מעט סיבות למחיקות מכוונות של נתוני החברה המתחרה ולכן בתור בעל עסק חשוב לשמור על תמיכת מחשבים וגיבוי ענן. בעיה נוספת שיכולה לצוץ היא עיוות בנתונים, דבר הנגרם מתוצאה של עליית מתח, קרבת המחשב לשדה מגנטי או בגלל החשיפה לטמפרטורות גבוהות ממה שהמחשב באמת זקוק להן.
אובדן המידע יכול להיות קריטי עבור כל אחד, אך הוא הבעיה ההרסנית והאיום הגדול ביותר שיש לעסק, שרוב אחזקתו תלוי בנתונים העסקיים והמקצועיים שאסף במהלך עבודתו. בית עסק שיאבד את המידע הממוחשב שלו יסבול מנזק עצום לרווחיות שלו. יחד עם פגיעה ואובדן הנתונים, תהיה פגיעה נוספת גם ברווחים העתידיים שבאה לידי ביטוי לאחר הנזק, כשהעובדים יאלצו להפסיק את עבודתם השוטפת על מנת לבצע שחזור מידע ולהקליד את כל הנתונים שעבדו מחדש, דבר שלא היה קורה אם העסק היה מבצע גיבוי ענן קודם לכן.
רק לשם המחשה, הקלדה מחדש של 10 מגה בייט של מידע מתחום הנהלת חשבונות, עשויה להימשך כ- 12 ימים. הערך הכספי של שעות העבודה הוא ללא ספק הנזק הכלכלי הגדול ביותר. בנוסף לכל הבעיה הזו, יש להוסיף גם את המוניטין הרע שיוצא לבית העסק שלא ביצע תמיכת מחשבים וגיבוי ענן קודם לכן, דבר המצטייר בעיני הלקוחות כחוסר אחריות ולא מקצועי. עסקים שלא הצליחו לבצע שחזור נתונים תוך זמן קצר, יאבדו את הסיכויים שלהם לשוב לפעילות המלאה ולא ישרדו עוד זמן רב.

האם שחזור נתונים מקצועי יכול להוות פתרון?

בחלק מן המקרים בהם התבצע אובדן נתונים, ניתן לבצע שחזור מידע. לשם כך, יש לשכור שירותים חיצוניים מאיש מקצוע לחברה, דבר שמוסיף על הנזק הכלכלי של בית העסק שכן הדבר כרוך בעלויות ניכרות, והן בזמן שבו יהיה בית העסק משותק על להשבת הנתונים החיוניים לפעילותו. המסקנה הבלתי נמנעת היא כי בתי עסק המעוניינים לשמר את יציבותם והישרדותם חייבים לבצע גיבוי נתונים באופן קבוע ומסודר באמצעות תמיכת מחשבים וגיבוי ענן.
כאשר מדובר בבתי עסק שהיקף פעילותם נרחב יש להביא בחשבון נפח אחסון גדול שיכיל את כמות המידע הגדולה הנצברת בו. ההשלכה היא עלויות גבוהות בגין רכישת אמצעי גיבוי מרובים והצורך במקום אחסון גדול דיו.על מנת שהגיבוי יתבצע באופן מסודר וקבוע, יש צורך בהקצאת עובד שיהיה אחראי על ביצוע גיבוי יום יומי וגם על בדיקת תקינותו של הגיבוי. עובד כזה אינו אדם מקצועי ומיומן אלא אדם שעושה את פעולת הגיבוי בנוסף לעבודתו היומיומית. הוא עלול להתרשל בתפקידו ולחשוף את בית העסק לתרחיש של אובדן נתונים.

למה דווקא אנחנו?

IP מחשבים, הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום תמיכת מחשבים וגיבוי ענן. אנו מציעים עבורכם לא מעט אפשרויות לגיבוי המידע בעסק שלכם בצורה יוצאת דופן שתבטיח כי לאחר קריסת שרת או מערכת מחשוב מסוימת בעסק, המידע לא הלך לאיבוד, אלא נשמר במקום טוב ובטוח.

לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ושרות מקצועי ! צור קשר 077-4000179

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
סנטינל וואן - SentinelOne - פתרון ההגנה המתקדם בעולם לעסקים

SentinelOne – פלטפורמת הגנת מהדור הבא

SentinelOne היא פלטפורמת הגנה מהדור הבא שנועדה להגן על נקודות קצה בארגונים ועסקים מפני מגוון רחב של איומים. הפלטפורמה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות חריגות

מיחזור פסולת אלקטרונית

מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה

שרתים מחודשים למכירה\השכרה

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה במסלול שכירות ליסינג שרת Dell T320 שרת משרדי₪ 750חודשי + מע"מ 1 מעבד E5-2403 זיכרון 16 גיגה

שווה קריאה
מיחזור פסולת אלקטרונית
מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן