שירותי מחשוב למפעלים

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים

 
יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי תעשייתי והתנהלות מול ספקים, לצד תחזוקת ורכיבת מערכות ומכונות, הם רק חלק מההיבטים המורכבים בניהול המפעל.
בעסק כזה, ההתנהלות השוטפת תלויה בגורמים רבים ומגוונים המרכיבים את המערכת המשומנת הזו. יום אחד של השבתת פעילות עלול לגרור עמו הפסדים עצומים ושיבוש פעילות גם שבועות וחודשים קדימה. שימוש בתשתית שלא הותאמה במיוחד עבור העסק יכולה ברגע האמת לעבוד לרעתו ולהפוך לגורם העיקרי בהפסדים משמעותיים שנוגעים לכל היבט בהפעלת המפעל.

אלו חמש סיבות טובות להיעזר בשירותי מחשוב למפעלים

1. מערכת ניהול ספקים מותאמת לסוג העסק

אין תחליף לעבודה מסודרת. עבודה מול ספקים קשורה בחוזים וכספים. חשוב לנהל מעקב אחר הנעשה מול ספקים חיצוניים – בין אם מקומיים או בינלאומיים, אם מדובר במפעל לייצור רכיבים לתעשיית ההיי-טק או במפעל מקומי לייצור אריזות. זמני אספקה, החזרות סחורה וניהול חשבונות – כל אלו ניתן להתאים לצרכיך באמצעים מתקדמים לשם ניהול יעיל.

2. מערכת לניהול עובדים והרשאות גישה

מפעל מעסיק מספר רב של עובדים בהעסקה ישירה ולרוב גם נעזר בשירותי חברות כוח אדם לעובדי קבלן.
בנוסף למערכת שעון נוכחות שמופעלת על-ידי כרטיס מגנטי, ניתן לנהל גם את הגישר לאזורים במפעל. אזורים מוגבלים שדורשים הרשאות כניסה יקודדו בכרטיס המגנטי של כל עובד ויעבדו בסנכרון מלא למעקב אחר התנועה במפעלים מסיבות של אבטחת מידע, ביטוח וכחלק בלתי נפרד ממחלקת השכר.

3. תחזוקה שוטפת של תוכנות ומערכות

כיום, רוב העבודה במפעל נעשית על ידי מכונות, אותן מפעילים אנשי מקצוע שהוכשרו במיוחד. אולם, מלבד עבודה נכונה על המכונה, יש צורך בביצוע עבודות תחזוקה כמו גיבוי, בחינה שוטפת של צרכי השרתים וביצוע התאמות נדרשות. חברה המתמחה בפתרונות מחשוב למפעלים תוכל לייעד עבורך עבודות תחזוקה תקופתיות.

4. מעטפת חיסיון לעבודה עם פטנטים וסודות תעשייה

שירותי מחשוב למפעלים מעניקים שכבה נוספת של אבטחת מידע הן מפני תקיפות סייבר חיצוניות והן מפני זליגת מידע החוצה. שמירה על פטנטים וחיסיון היא חלק בלתי נפרד מהביטחון שבעבודה בקנה מידה גדול כעבודה במפעל. טעות אנוש יכולה להפוך ברגע לפגיעה אנושה ברווחי החברה בשל תחרות, כמו שהשתלטות סייבר חיצונית על מערכת תביא להשבתת העסק והפסד עצום.
שירות זה יעבוד מסביב לשעון בגיבוי ואחסון הנכסים הרוחניים וינהל באופן מאובטח את הגישה אליהם.

5. תמיכה טכנית מסביב לשעון

עבודה על מכונות שמחוברות לתשתיות קיימות נדרשות לתחזוקה גם בהיבט של שדרוג מערכות או שינויים הנדרשים לארגון. כדי למנוע פגיעה בפעילות השוטפת של המפעל והעובדים, שדרוג מערכות ייעשה תוך ליווי טכני מלא על הצד הטוב והמקצועי ביותר למזער פגיעה שכזו. גם אם נדרשת תוספת כמו מערכת מסרים פנימית בין עובדים וניוד תכתובות – הפעילות של המפעל ועובדיו לא תפגע.
אז לא משנה אם היקף הפעילות של המפעל הוא קטן או גדול, ניהול יעיל מותאם ובטוח של מערך המחשוב הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת של העסק שלך.

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב לקבלני בניין

שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בנייןבמסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק,

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

בסביבה טכנולוגית ודינאמית כמו משרד סטארטאפ, בכל תחום אשר יהיה – הפעילות העיקרית נעשית בסביבה ממוחשבת. כדי לתמוך בפעילות ולאפשר את העבודה השוטפת שתגבר על

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן