שירותי מחשוב לסטארטאפים

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב לסטארטאפים

בסביבה טכנולוגית ודינאמית כמו משרד סטארטאפ, בכל תחום אשר יהיה – הפעילות העיקרית נעשית בסביבה ממוחשבת.

כדי לתמוך בפעילות ולאפשר את העבודה השוטפת שתגבר על כל אתגר, חשוב שיעמוד לרשותך שירות שיספק מענה לכל היבט בעבודה שלך אשר נוגע בתחום המחשוב: מתשתיות ושרתים ועד צגים, כבלים והתקנות תוכנה.
שירות שכזה מעניק לך את התשתית המלאה לפעול ולקדם את המיזם הבא שלך.

באילו דרכים שירותי מחשוב לסטארטאפים תסייע לעסק שלך?

עבודה על פרויקטים ומיזמים דורשת דינאמיות לאורך כל הדרך ומעקב אחר כל עדכון ודרישת מערכת חדשה, בין אם זה בנפח אחסון משתנה וגיבוי או אחסון והתייעלות של מערכת פנימית.
אלה רק מספר דוגמאות לסוגי השירותים שאנו מציעים:

  • אחסון וגיבוי בענן – עבודה מקצועית מול טכנולוגיית ענן, גיבוי ואחסון החומרים בדרך זו וכאמצעי נוסף לתגבור שרתי החברה כדי לספק את המענה הרחב ביותר על כל צרה שלא תהיה.
  • מוכנות אופטימלית – מול כל פריצת דרך חדשה שתביא עמה שינויים טכניים או שינוי בהיקף כוח האדם הנדרש, תהיה לך מוכנות בזמן אמת לקליטת עובדים או לשדרוג תשתיות האחסון והגיבוי.
  • אבטחת מידע – כסטארטאפ, לב העסק הוא המוצר שלך, אשר משתנה ומתעצב גם לאחר השקתו. בין אם כבר קיים פטנט רשום או שרישומו בתהליך – אנו נסייע לך להגן עליו מסביב לשעון מפני טעות אנוש או מעשה זדון.
  • תמיכה טכנית וזמינות לכל צורך שיעלה בדרך – לפתור בעיה עבור החברה זה נהדר, אך התהליך שלנו לא מסתיים כאן. אנו נלמד את הבעיה כדי למנוע הישנות. בדרך זו אנו לומדים את העסק וצרכיו ויודעים לתת מענה יעיל יותר לבעיות.

יתרון ענק: חיסכון בעלויות השוטפות של העסק

המיזם שלך פועל בסביבה ממוחשבת המתעדכנת באופן תדיר. לא מדובר רק בתוכנות הנמצאות בשימוש, שעלויות הרכישה, התקנה והאחסון שלהן על גבי השרתים הן נתח משמעותי מתקציב החברה. מדובר גם על התשתית עצמה ומערכת ההפעלה.

מומחים בעלי ניסיון והכשרה ידעו להמליץ ולהתאים מערכת הפעלה שתתאים באופן המיטבי ביותר לעבודה השוטפת של החברה. כיוון שאלה מערכות הפעלה שנמצאות בשוק – המחיר שלהן עלול גם להשתנות בהתאם לשינויים או תחרות. שירותי מחשוב שומרים את האצבע על הדופק בכל הקשור לשינויים כאלה ודואגת לעדכן אותך ובכך לחסוך לך עלויות. אנו נטמיע עבורך את כל המערכות החדשות ובכך נחסוך לך עלויות רכישה ואחסון  ונספק תמיכה טכנית שתלווה אותך בשימוש בהן.

להקמת סטארטאפ נדרשים אנשים בעלי חזון ותעוזה. העובדים המקיפים אותם הופכים למשפחה שמתקדמת יחד אל עבר הגשמת המיזם. שירותי מחשוב לסטארטאפים משלימים את המעטפת הזו ומשמשים כיד ימינך. מעטפת טכנית שתאפשר לסטארטאפ להמשיך ולפעול גם תחת אתגרים מורכבים. המיזם נשאר מוגן תחת שירות זה ומאפשר לחברה להניח בצד את הדאגות הקשורות בתפעול ואחזקה של הסביבה הממוחשבת בה היא פועלת, ולהתמקד במה שחשוב באמת.

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים  יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי

שירותי מחשוב לקבלני בניין

שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בנייןבמסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק,

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן