שירותי מחשוב לקבלני בניין

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בניין
במסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק, קיים צורך משמעותי לזמינות ללא קשר למיקום. שגרת העבודה מורכבת מעבודה מול אנשי מקצוע חיצוניים שדורשים ניירת שלעיתים נדמה שאין לה סוף.
מלבד זאת, חברות הבנייה מרכזות תחתן היקף רחב מאוד של פעילות עובדים באתרים שונים ברחבי הארץ. עבודה מסודרת עם מסד נתונים, ניהול עובדים יעיל וסנכרון בין כל המעורבים בשטח ובמשרדי החברה – כל אלו הינם גורמים קריטיים על מנת שתתאפשר עבודה שוטפת ללא הפרעות ודחייה של מועדים שמשפיעה על הרבה מאוד מעורבים.
לשם כך ומתוך הבנת הצורך המשמעותי לעסק שלך להתקדם לשלב הבא ולהתייעל, פיתחנו עבורך חבילת שירותי מחשוב לקבלני בניין שתשמור את האצבע על הדופק בכל הקשור להתנהלות הטכנולוגית של החברה.

השלד עדיין לא קיים, מדוע נדרשים שירותי מחשוב?

שירותי מחשוב יסייעו לך גם טרם הקמת המבנה בתהליכי התכנון ברמת התשתיות הייעודיות לפי אופי העסק. בין היתר גם למשרד זמני שקם בסמוך לאתר הבניה ולכל צורך שיבוא בדרך.
מכורח הניידות שמאפיינת את המקצוע הזה, שירותי מחשוב לקבלני בניין יכולים להפוך את העבודה לפשוטה יותר מול אינסוף גורמים מקצועיים המעורבים בתהליך הקמת המבנה: לקוחות, יזמים, מהנדסים ורשויות.
כל המידע מאוחסן, מגובה ומאובטח על גבי הענן ו/או שרתי המשרד שלך. המידע נגיש עבורך מכל מכשיר שיש ברשותך, בכל זמן. בצורה כזו, שום בירוקרטיה לא תפר את העבודה השוטפת בשטח – עבודה שחשיבות העמידה בזמנים בה קריטית לכל הגורמים המעורבים.

הנה כמה דרכים בהן שימוש בשירות מחשוב לקבלנים יכול לסייע:

  • בניית מסד נתונים וטמפלטים עבור חוזים, אישורים ומסמכים קבועים הנדרשים לעבודה מול כל הגורמים החיצוניים (ויש הרבה כאלה)
  • שמירה על אבטחת מידע עבור הלקוחות שלך, בין אם הם דיירים או בעלי עסק חדש. שמירה על סודיות תכניות הבנייה, השרטוטים וההדמיות.
  • כפתרון אבטחה מקיף, הקמת רשת מצלמות אבטחה ואחסון וגיבוי המידע – תמונות וסרטונים שיגנו עליך ועל עובדיך מתאונות עבודה, תביעות וגניבת חומרים וציוד באתר.
  • זמינות מלאה ומידית של כל הטפסים, האישורים והחוזים שירחיקו ממך את הבירוקרטיה והצורך בהמצאת אישורים במקום.
  • הרחבת תשתית משרדית קיימת לאתר הבנייה

האחריות בשטח עליך – נשמח לעזור לך

חברות הבנייה מרכזות את העבודה כמעט בכל היבט שקיים באתר בנייה. מאבטחת המידע על לקוחותיה, עבור באבטחת השטח ועד הטמעת תוכנות ייעודיות לניהול כוח אדם ושמירה על ביטחונו בשטח. אנו מודעים לגודל האחריות המונחת על קבלני הבניין ועומדים לרשות החברה בדרך המקצועית ביותר שתיתן מענה לכל הבעיות שעלולות לצוף בשטח ולשבש יום עבודה שיגרום הפסד לכל המעורבים.
שירותי המחשוב שאנו מציעים יהפכו את העבודה לפשוטה יותר ויעילה. הנגישות למידע היא בראש סדר העדיפויות, כדי שהבירוקרטיה הסבוכה תפנה מקום לעבודה הרצינית.

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים  יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי

שירותי מחשוב לסטארטאפים

שירותי מחשוב לסטארטאפים

בסביבה טכנולוגית ודינאמית כמו משרד סטארטאפ, בכל תחום אשר יהיה – הפעילות העיקרית נעשית בסביבה ממוחשבת. כדי לתמוך בפעילות ולאפשר את העבודה השוטפת שתגבר על

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן