שירותי מחשוב רו"ח ויועצי מס

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב לרואה חשבון ויועצי מס

שירותי מחשוב רו"ח ויועצי מס

אם בעבר רואי חשבון ויועצי מס בנו טבלאות אקסל מסורבלות, כתבו נוסחאות אחת אחת ושכפלו לתאים הבאים – היום ניתן להקל באופן משמעותי את עבודתם בעזרת הטמעת תוכנות ייעודיות שיסייעו למעבר בטוח בין סביבת עבודה מיושנת לחדשה ומתקדמת.
עם זאת, עבודתנו לא מסתיימת בשדרוג המערכת. כשזה מגיע לשירותי מחשוב רו"ח ויועצי מס נדרשים לעמידה בתקנים הנוגעים לחוק הגנת הפרטיות ללא תלות בהיקף הפעילות שלהם, מאחר והחומר המצוי ברשותם נוגע למידע מסווג שחלה עליו סודיות על-פי כללי האתיקה המקצועית של לשכת רואי החשבון בישראל.

שמירה על אבטחת המידע

רואי חשבון ויועצי מס עובדים עם מידע רגיש ומחזיקים במאגר מידע אישי על לקוחות. המידע הזה כולל פרטים אישיים, לרבות מספרי תעודות זהות ותאריכי לידה, הצהרות הון, דיווחים לרשויות המס ומידע על פעולות אשראי.
שמירה על אבטחת מידע היא אבן יסוד בשירות רואי החשבון ויועצי המס שכן זליגת נתונים החוצה ושימוש לרעה בהם יכולים להזיק לאדם באופן ניכר ולחשוף אותו לטווח רחב של פעולות זדוניות.

תקנות ההגנה על הפרטיות ויישומן

תקנות הגנת הפרטיות נכנסו לתוקפן כבר בשנת 2018. התקנות מגדירות לפי קריטריונים מסוימים את מידת האבטחה הנדרשת מהעסק להגנה על מאגרי מידה – רמה נמוכה, בינונית וגבוהה.
הקריטריונים נוגעים לאופי המידע המצוי בידי העסק, מספר האנשים בעלי הנגישות אליו וכמות המידע במאגר שמושפעת ממספר האנשים שעליהם נשמר מידע בשרתי העסק. השימוש בשירותי מחשוב יאפשר לך לוודא כי העסק שלך עומד בכל התקנות כדי לספק ללקוחותיך הגנה מרבית.

מיקור חוץ של שירותי המחשוב, האם זה חוקי?

יישום התקנות נמצא בידיי החברות השונות לשירותי מחשוב המתמחות במתן פתרונות ברמת המערכת להגנה על הפרטיות, על פי התקנות.
אנו רואים את התמונה כולה ודואגים להטמיע את כל הקבוע בחוק ואנו כפופים לו בעצמנו.
המידע יישאר חסוי ותינתן גישה למורשים בלבד למידע השמור והמגובה בשרתים.
שירותי מחשוב למגזר זה מתמקדים בהקמת תשתיות הולמות שעומדות בתקנות החוק להגנת הפרטיות עבור אותם משרדים. גם אם מדובר במשרד המנוהל על ידי אדם אחד, או פירמה רחבת היקף המעסיקה מעל מאה איש – המידע הרגיש שנמצא בידיהם מקפיץ את רמת הסיכון והצורך בהגנה על פרטיות ובפתרונות אבטחה מתקדמים.

מה כוללים שירותי מחשוב למגזר הפיננסי?

  • התחייבות ליישום החוק להגנת הפרטיות משנת 2018
  • ליווי במעבר מסביבת עבודה ישנה לחדשה ומעודכנת
  • סיוע בהטמעת תשתית ייעודית ויעילה לניהול העסק בכל היבטיו
  • אחסון וגיבוי פיזי ו/או במחשוב ענן / שרת ענן של כל המידע הפיננסי והאישי של הלקוחות שלך
  • סביבת עבודה מאובטחת ותמיכה טכנית מקיפה
  • הצפנת תקשורת עם גורמים חיצוניים למשרד כמו גופים רשמיים אליהם עובר המידע הרגיש

אנו מציעים לעסק שלך את שירותי המחשוב המתקדמים ביותר להגנה על פרטיות הלקוחות שלך, בהתאם לחוק ומעניקים לך את הסביבה הנוחה ביותר להתנהלות העסק שלך בהיבט אבטחת המידע וההצפנה, שרת ענן, בעבודה עם תוכנות ייעודיות ובממשק ידידותי למשתמש.

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים  יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי

שירותי מחשוב לקבלני בניין

שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בנייןבמסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק,

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן